2020. július 14, kedd 08:49
5 ok, hogy miért jó a mobil gumiszerviz
Bizonyára Veled is előfordult már, hogy éppen indultál volna, de egy defekt borította a programodat.
Vagy hívtál egy taxit, vagy valamelyik ismerősöd, rokonod, és amíg vártál, gyorsan rágugliztál a környékbeli gumisokra, hátha valaki rövid időn belül ki tudja javítani a kereked.
Ugye milyen rossz érzés kiszolgáltatottnak lenni? Mit szólnál hozzá, ha házhoz jönne a gumis, méghozzá akkor, amikor te szeretnéd?
1. Ha nem egy, hanem több autóról kell gondoskodnod, akkor Te még több időt tudsz megspórolni azzal, ha az autókat nem egyesével hordod a műhelyekbe hanem telefonálsz a mobil gumisnak, és a telephelyeteken mindegyik autóról gondoskodnak.
2. Minden szolgáltatást belezsúfoltak a mobil gumis autókba, így nem kell attól tartanod, hogy nem lesz kicentrírozva a gumid, mert azt is meg tudják csinálni.
3. A gumiszerelés, gumicsere, defektjavítás a helyszínen megvalósul, és észre sem fogod venni, hogy nem egy műhelyben lett megcsinálva az autó.
4. Rugalmas, vannak esetek, amik nem tűrnek halasztást, ilyen például a defektjavítás szükségessége, és vannak, amelyekre nem könnyű időt találni, ilyen a téli-nyári gumicsere. Ezért úgy alakítottuk ki mobil gumiszerviz szolgáltatásunkat, hogy rugalmasan alkalmazkodhassunk az időbeosztásához. Akár gumiszervizre, gumiszerelésre, gumicserére vagy defektjavításra, van szükség.
5. Bankkártyával is tudsz a helyszínen fizetni.
Mobil műhelyben:
Csak minőségi segédanyagokkal dolgoznak, így bármilyen problémáról (gumiszervizelés, gumiszerelés, gumicsere, defektjavítás, gumiabroncs csere) legyen is szó, hosszútávon orvosoljuk azt.
A mobil gumis szolgáltatás teljesen felszerelt műhelyautóval és képzett szakemberekkel áll rendelkezésére a nap 24 órájában.
Ha az ember defektet kap valjuk be az nem egy kellemes dolog, főleg ha nincs kéznél nála semmi amivel orvosolni tudná a gumi problémáját. Főleg, ha nem is ért hozzá.
Hogyan vigyázzunk a gumiabroncsunkra?
Néhány dologra fontos odafigyelni, hogy gumiabroncsunk valóban annyi ideig szolgáljon ki, amennyire tervezték. Rendszeresen ellenőriznünk kell, hogy a megfelelő nyomással rendelkezzen. Ezen kívül néha át kell vizsgálni a használat során keletkezett kisebb sérüléseket, úgymint duzzanat, repedés, repedezettség, oldalfal károsodás, illetve az EU-s előírás szerint egy személyautó abroncsminta-profilmélységének meg kell haladni az 1, 6 mm-t. Padkával való ütközés, vagy nagyobb kátyúba való hajtás után mindenképp szakemberrel kell megnézetni, hiszen a sérülés nem feltétlenül látható helyen, az abroncs belső felületén is keletkezhet.